Registracija
Pamiršote slaptažodį?
Nuorodų katalogas
Dienos svetainė
Reklama

Statistika & Page Rank

  • Viso nuorodų: 1502
  • Šiandien nuorodų: 0
  • Viso kategorijų: 14
  • Viso subkategorijų: 275
Raktažodžiai

Google Adwords reklama

Paskelbta: 2012.04.26 11:27
Autorius:
Kategorija: Verslas, ekonomika: Reklama

Prieš investuodami pinigus visuomet pasidomime kokios galimybės, kad jie atsipirks. Taip pat ir investuodami į reklamą tikimės iš jos didžiausio efektyvumo – už skirtą biudžetą pritraukti kuo daugiau potencialių pirkėjų. Kokią naudą gali duoti Google Adwords reklama? Adwords reklama į Jūsų svetainę atveda tik visapusiškai susijusius su Jūsų produkcija ar paslaugomis klientus.

 

Google AdWords – tai reklamavimosi sistema paieškos tinkle Google. Sistema leidžia sukurti ir rodyti Jūsų verslo reklamą tiems žmonėms, kurie jau ieško tokių prekių / paslaugų, kurias Jūs siūlote.


Kaip veikia Google AdWords reklama:


Ieškodami informacijos Google paieškos sistemoje, vartotojai įveda tam tikrus raktinius žodžius. Pagal juos paieškos sistema parodo vartotojams surastus rezultatus. Kai vartotojų užklausos žodžiai sutampa su Jūsų raktiniais žodžiais, įvestais į AdWords sistemą, Jūsų reklaminiai skelbimai bus rodomi šalia šių paieškos rezultatų. Paspaudęs Jūsų reklaminį skelbimą, vartotojas nukreipiamas į Jūsų interneto svetainę.

 

Skelbimų rodymo pozicijos:


Nuo 2011 m. lapkričio mėn. AdWords reklamos skelbimai rodomi paieškos rezultatų sąrašo viršuje ir apačioje po juo (tačiau kai kuriais atvejais iki šiol skelbimai gali būti rodomi pagal seną tvarką – sąrašo viršuje ir šalia jo dešinėje pusėje). Skelbimų rodymo pozicijų pakeitimus sąlygojo Google atliktas tyrimas, kurio metu buvo išsiaiškinta, kad vartotojai dažniausiai sąrašą peržiūri iš viršaus į apačią, mažiau dėmesio kreipdami į šoninius skelbimus, ir kad sąrašo apačia yra efektyvesnė vieta nei šonas.


Apmokėjimas. Reklamuojantis Google Adwords sistemoje mokėti reikia tik už paspaudimus t.y. tik tada kai vartotojas paspaus Jūsų reklaminį skelbimą ir nukeliaus į Jūsų internetinę svetainę. Taip pat yra galimybė pasirinkti mokėjimą tik už tuos vartotojus, kurie ne tik pereina į svetainę, bet ir atlieka tam tikrą veiksmą, pavyzdžiui, užsisako prekių Jūsų elektroninėje parduotuvėje – tai vadinasi mokėjimas už konversijas. Tiesa, konversijų kaina yra žymiai brangesnė, nei paspaudimų. Tačiau, kadangi konversijų atliekama mažiau nei paspaudimų, tam tikrais atvejais kainos atžvilgiu labiau apsimoka mokėti už jas, tuo labiau žinant, kad tai yra mokestis už realų pirkėją.

Vieno paspaudimo ar vienos konversijos kaina nustatoma kiekvienam raktiniam žodžiui atskirai, aukciono principu – kuo didesnė konkurencija Jūsų verslo srityje ir kuo daugiau konkurentų pasirenka tą patį raktinį žodį bei kuo didesnę kainą jam nustato, tuo brangesnis tas raktažodis bus ir Jums.

    

Kuo Jūsų verslui naudinga Google AdWords reklama:


Rinkos pasiekiamumas: ieškodami informacijos, virš 98% Lietuvos gyventojų naudojasi būtent Google paieškos sistema (Gemius Ranking LT http://www.ranking.lt/en/rankings/search-engines.html).


Tikslinės auditorijos pasiekimas: reklaminiai skelbimai rodomi tik tiems žmonėms, kurie jau ieško tokių prekių / paslaugų, kurias Jūs siūlote.


Mokėjimas tik už rezultatus: kaip buvo aprašoma aukščiau, neimamas joks mokestis už reklamos parodymus – mokama tik už vartotojų paspaudimus arba už konversijas (veiksmus, kuriuos vartotojai atlieka Jūsų svetainėje, pvz., prekių / paslaugų užsakymas).


Reklamai skirtas biudžetas priklauso tik nuo Jūsų – reklaminiai skelbimai bus rodomi tol, kol biudžete bus pinigų, kurį Jus patys nustatysite. Minimalaus biudžeto reikalavimų nėra.


Išmatuojamas efektyvumas – Jūs turėsite išsamią statistiką apie Jūsų reklamos ir visų jos dedamųjų dalių efektyvumą: kiek kartų kiekvienas reklaminis skelbimas buvo parodytas potencialiems vartotojams, kiek vartotojų paspaudė kiekvieną skelbimą, kokius raktinius žodžius jie suvedė į paieškos sistemą norėdami surasti ieškomų prekių / paslaugų; kurie skelbimai ir raktiniai žodžiai yra efektyvūs, o kurie – nelabai, bei gausite daug kitos naudingos informacijos. Atlikus šios statistikos analizę galima tobulinti reklaminę kampaniją išbraukiant neefektyvius raktažodžius ir skelbimų tekstus bei pakeičiant juos kitais.


Matomumas. Jeigu Jūsų nėra pirmajame Google puslapyje paprastų paieškos rezultatų sąraše, Google AdWords naudojimas yra geriausias būdas tapti matomais ir atsidurti netgi aukščiau už kitus pirmo puslapio rezultatus – pačiame sąrašo viršuje.

 

 


 
Reitingas
Vidutinis įvertinimas: 10 (1 balsų)

Komentarai

Komentarų nėra.


VSaugos kodas

*Įveskite saugos kodą:  


Naujausi straipsniai

Restoranas Klaipėdoje

Restoranas „XIX amžius“ – vieta, kur susitinka istorija ir šiandiena. Pietų metu restorane apsilankiusieji svečiai mėgaujasi gausiais ir gardžiais pietumis.

Skaityti toliau...

Drabužiai vyrams

Vyrų aprangai reikia mažiau pagražinimų, blizgučiu nei moterų. Vyru aprangai reikia daugiau solidarumo, rimtumo. Gražus audinys, atitinkantys kūno sudėjimą – svarbiausia jų patrauklumo dalis.

Skaityti toliau...

Rubai internetu

Rūbai internetu pasieks jūsų namus jei tik turite pinigų jiems įsigyti. Šiuolaikinio pasaulio technologijos tokios, kad neišėjus iš savo buto galima nusipirkti rūbų Kinijoje, Vietname ar Pakistane.

Skaityti toliau...